logo

HERKES İÇİN
SÜRDÜRÜLEBİLİR
BÜYÜME

  • Marka : UPL
  • Proje : ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
  • SOSYAL MEDYA HESAP YÖNETİMİ
  • DİJİTAL PAZARLAMA
  • İLAN TASARIMI
  • FOTOĞRAF - VİDEO ÇEKİMİ
  • PROMOSYON
  • BASILI İŞLER
  • FUAR STANT TASARIMI

Çiftçilerin ihtiyaç ve isteklerini göz önünde bulundurarak nasıl yenilikçi çözümler ve deneyimler yaratabileceğine odaklanan ve Dünyanın en büyük 5. firması, Türkiye’nin ise en büyük 5. büyük zirai firması olan UPL Turkey’in online ve offline kanallarda yürüttüğü iletişim Barzel’s ekibine emanet.

TAKIM ÇALIŞMASININ GÜCÜ

UPL Turkey sosyal medya hesaplarında bitki koruma ve bitki besleme ürün paylaşımlarına ek olarak, marka özelinde hazırladığımız sosyal içeriklerle tüketici ve marka arasında duygusal bir bağ yaratmayı hedefledik.
Marka sözcüsü olarak “Korkuluk Korkut” karakterini yarattık. Tarla ve bahçelerin daimi gözcüsü “Korkuluk Korkut” UPL ürünlerinin faydalarını takipçilerimize anlattı.

title

HIZLI VE ETKİLEŞİME AÇIK İLETİŞİM

Sosyal medya hesap yönetiminde dikkat edilmesi gereken en önemli noktalardan birinin karşılıklı iletişim olduğu aşikar. Verdiğimiz mesajlar kadar karşı tarafın bize ulaştırmak istediği mesajlara da önem vermeli ve söylemleri iyi analiz etmememiz gerektiğine inanırız.
UPL Turkey Facebook ve Instagram üzerinden gelen sorulara her geçen gün daha hızlı cevap vererek, müşterilerin istek ve talepleri için anında aksiyon almalarını sağlıyoruz.

İLETİŞİM KÖPRÜSÜ

“İçerik Kraldır” söylemini mutlaka duymuşsunuzdur. Sosyal medya pazarlamasının en önemli noktası içeriktir. UPL Turkey sosyal medya hesapları için ürettiğimiz hem ürün hem de duygusal odaklı görsel, video ve metin içeriklerle markanız ve hedef kitle arasında çift yönlü bir iletişim kanalı oluşturduk.